CAFETERIA az employer branding tükrében 2019

Hiedelmek és tények a Cafeteria változásairól
szakmai konferencia

IDŐPONT

HELYSZÍN

JELENTKEZÉS

 2018. október 18.

Continental Hotel Budapest
(1074 Budapest, Dohány u. 42.)

JELENTKEZÉS ITT

Részvételi díj: 14.500 Ft + Áfa

2019-ben, alapjaiban változnak meg a béren kívüli juttatások, vagyis a cafeteria rendszere. A munkavállalóknak adott juttatások szerepe mégsem csökken, hiszen a mai szakemberhiány időszakában különösen felértékelődött a képzett munkaerő számára vonzó és kellő megtartóerővel bíró munkahelyi környezet megteremtése. Ez a munkáltatói márkaépítés, vagyis az employer branding része. Konferenciánk ebből a szempontból is választ ad arra, milyen lehetőségek állnak a munkaadók számára az új környezetben.  

Témáink: ▲ A juttatási rendszerek 2019-es bemutatása ▲ Van-e lehetőség arra, hogy a jövő évi juttatásokat még 2018-ban nyújtsuk kedvezményesen? ▲ A munkabéren kívüli juttatások jogszabályi környezete ▲ Munkavállalói ösztönzés Erzsébet-utalvánnyal ▲ A juttatások adóelszámolása ▲ Az önkéntes pénztárak lehetőségei ▲ Cafeteria SZÉP Kártyával az új szabályok tükrében ▲ A cafeteria, mint employer branding eszköz ▲ Konzultációs lehetőség!

 

TERVEZETT PROGRAM

09:30 Regisztráció
10:00 Megnyitó: Milyen kihívások elé néznek a munkáltatók 2019-ben a juttatási rendszereik megújításában
Király Ágnes ügyvezető igazgató, TOP Cafeteria Kft.
10:20 Dr. Kiss Zoltán osztályvezető, Pénzügyminisztérium, Jövedelemadók és Járulékok Főosztály
A munkabér mellett nyújtott juttatások 2019. évi jogszabályi környezete
11:20 Kávészünet
11:40 Kulicskó Ákos kiemelt ügyfélkapcsolati vezető, Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt.
Megoldások a munkavállalói ösztönzésben
12:10 Jászapáthy Gabriella kereskedelmi igazgató, Complex Medical Centre
A magánklinikák megoldásai a megváltozott környezetben
12:40 Király Ágnes ügyvezető igazgató, TOP Cafeteria Kft.
A juttatások adóelszámolásának új technikája, kapcsolódás a bérszámfejtéshez
13:00 Ebédszünet (szendvicsek, sütemények, kávé, üdítő)
13:30 Szabó László üzletágvezető, MKB-Pannónia Egészség- és Önsegélyező Pénztár illetve MKB Nyugdíjpénztár
Az Önkéntes pénztári juttatások 2019-ben az új szabályokra tekintettel
13:50 Lehoczky László cafeteria tanácsadó, MKB Bank
A SZÉP Kártya szolgáltatások változásai
14:40 Király Ágnes ügyvezető igazgató, TOP Cafeteria Kft.
Hogyan kíméljük meg a nettó munkabért a juttatások adójától? Kiadható-e a 2019-es cafeteria 2018. december 31-ig? A cafeteria, mint az employer branding eleme.
Cafeteria kivitelezés 2019

A program változtatására a jogot fenntartjuk!
Moderátor: Dr. Érsek M. Zoltán

 


Üzleti Konferencia Központ Vasárnapi Plusz Kft.
1095 Budapest, Hajóállomás u 1.Tel./Fax: 06-1-210-1737E-mail: b.csilla@azutazo.hu
www.uzletikonferencia.com

CAFETERIA UPDATE 2018

Szakmai konferencia és konzultáció

Időpont: Helyszín:
2017. december 7.
(csütörtök)
Continental Hotel Budapest 
(1074 Budapest, Dohány u. 42-44.)

A parlament megszavazta a szocho és eho csökkentést, ami a cafeteria piacon is éreztetheti hatását. Mi változik 2018-ra? Milyen szerepe lehet a munkaerő motiválásában, megtartásban a cafeteriának?


Tervezett témák:

  • A jogszabályi környezet 2018-as változása – a parlament által elfogadott törvénymódosítások alapján – csökkenő közteher, bővülő lakhatási támogatás, hatályba lépő változás a biztosítások adózásában
  • A munkabér és a béren kívüli juttatások viszonya – mi szabályos és mi tiltott?
  • Béremelés és/vagy cafeteria
  • Munkáltatói juttatások atipikus foglalkoztatási formák esetén
  • Cafeteria szolgáltatói újdonságok
  • Cafeteria rendszer bevezetési/átalakítási/megújítási tanácsok; Cafeteria adminisztráció egy mindent tudó szoftverrel
  • A cafeteria mint HR stratégiai eszköz a munkaerő megtartásában – lakhatáshoz kapcsolódó hosszú távú támogatások; egészségügyi és nyugdíjcélú gondoskodás; élethelyzethez, valós igényekhez igazodó és élményszerű juttatások
  • Kerekasztal a cafeteria motivációs és munkaerő megtartáshoz kötődő tapasztalatairól

Előadóink:

  • Andrási Jánosné adószakértő
  • Horváth Péter Erzsébet Utalványforgalmazó értékesítési igazgató
  • Jászapáthy Gabriella Complex Medical Centre kereskedelmi igazgató
  • Király Ágnes Top Cafeteria okleveles adószakértő
  • Fata László Cafeteria Trend cafeteria szakértő

T E R V E Z E T T   P R O G R A M

10:00 Átalakuló cafeteria
Király Ágnes ügyvezető igazgató, TOP Cafeteria Kft.
10:30 Élményszerű juttatások – változó prioritások
Fata László cafeteria szakértő, Cafeteria Trend
10:50 Erzsébet-utalvány Magyarország kedvenc utalványa. Termék portfólió és trendek. Új szolgáltatások.
Horváth Péter értékesítési igazgató, Erzsébet Utalványforgalmazó
11:20 Kávészünet (aprósütemények, kávé, üdítő)
11:50 Új generációs nemzetközi egészségbiztosítások. Magyarországi helyzetkép. Piaci modellek, trendek. Új modell születendőben. Milyen új dimenziókat nyithatnak a nemzetközi egészségbiztosítások?
Jászapáthy Gabriella kereskedelmi igazgató, Complex Medical Centre
12:30 Önkéntes és foglalkoztatói pénztárak – felkérés alatt
13:10 Ebédszünet (szendvicsek, üdítők, kávé)
13.40 A munkáltatói juttatásokat érintő jogszabályváltozások 2018-ban. Atipikus foglalkoztatási formák esetén adható kedvezményes juttatások. Munkabér vagy juttatás.
Dr. Andrási Jánosné adószakértő
14:40 A cafeteria mint HR stratégiai eszköz a munkaerő megtartásában – lakhatáshoz kapcsolódó hosszú távú támogatások; egészségügyi és nyugdíjcélú gondoskodás; élethelyzethez, valós igényekhez igazodó és élményszerű juttatások.
Kerekasztal beszélgetés
15:10 Cafeteria rendszer az adórendszerben. A cafeteria adminisztráció összehangolása az adózással. Újabb típusú juttatások elszámolási kihívásai. Lakáscélú támogatás évről-évre. Best practice.
Király Ágnes ügyvezető igazgató, TOP Cafeteria Kft.

A program változtatására a jogot fenntartjuk!
Moderátor: Dr. Érsek M. Zoltán gazdasági újságíró