Új cafeteria és HR megoldások a versenyképesség növeléséhez
Szakmai konferencia
2025. január 24. (péntek)
Helyszín: CONTINENTAL HOTEL BUDAPEST**** (Cím: 1074 Budapest, Dohány u. 42-44)
2025 rég nem látott változásokat hoz a kedvezményes adózású béren kívüli juttatások terén, miközben kibővíti az adómentes juttatások körét. A Cafeteria ezért 2025-ben még nagyobb szerepet kaphat a munkavállalók életében, új távlatokat nyitva a foglalkoztatók számára a jól képzett munkaerő vonzására és megtartására.
Miért érdemes velünk tartani?
A Cafeteria történetében évek óta nem történt olyan jelentős változás, mint amilyen 2025-ben bekövetkezik. Ismerje meg miként alakíthatja át mindez az Ön cégének gyakorlatát és lehetőségeit. A konferencián a téma legjobb szakemberei részletesen bemutatják az új cafeteria juttatások legfontosabb szabályait, a NAV gyakorlatát, a munkaadók legális lehetőségeit, valamint azt, hogy mit várnak el és mire számíthatnak a munkavállalók a kedvezményes adózású, illetve adómentes juttatások terén.
Konferenciánk résztevői a jól képzett munkaerő megszerzésének és megtartásának legújabb osztrák és németországi trendjét is megismerve növelhetik cégük versenyképességét. Előadóink a helyszíni kérdésfeltevés lehetőségével, gyakorlati tanácsokat adva segítenek eligazodni abban, hogy 2025-ben mit és miért érdemes változtatni a Cafeteria szabályzaton és stratégián.
A konferencián való részvétellel értékes gyakorlati tanácsokat, új stratégiákat és nemzetközi példákat ismerhet meg, amelyekkel vállalata kiemelkedhet a versenytársai közül 2025-ben.
Kinek ajánljuk a konferenciát?
- HR vezetőknek és szakértőknek, akik szeretnék naprakészen alakítani vállalatuk Cafeteria juttatási rendszerét.
- Cégvezetőknek és döntéshozóknak, akik számára fontos a képzett munkaerő vonzása és megtartása a kedvező adózású és adómentes lehetőségek kiaknázásával.
- Pénzügyi és adóügyi szakembereknek, akik átfogó képet szeretnének kapni az új szabályozás hatásairól.
- Nemzetközi trendek iránt érdeklődő szakértőknek, akik kíváncsiak az osztrák és német példákra.
- Minden olyan szakembernek, aki a cafeteria rendszerében rejlő lehetőségekkel kívánja növelni cége versenyképességét és munkavállalói elégedettségét.
Tervezett program és előadók:
9:00
A Cafeteria 2025-ös változásának aktuális kérdései a NAV gyakorlatában: adómentes sport és kulturális belépők, máshova be nem sorolható, munkaviszonyos jövedelemként adózó juttatások stb.
Kopányiné Mészáros Edda szakreferens NAV Központi Irányítás Adójogi és Tájékoztatási Főosztály Személyi Jövedelemadó és Járulékok Osztály
10:00
Nem szokványos, törvényes Cafeteria megoldások. A 2025-ös Cafeteria változások a cégek szempontjából. Lakhatási támogatás, diákhitel támogatás stb.
Honyek Péter PWC igazgató
10:30
KÁVÉSZÜNET
10:50
Cafeteria és más. Mi motiválja leginkább a munkavállalókat a munkahely kiválasztásánál és a maradásnál
Gárdus Zsuzsa Jobsgarden ügyvezető igazgató, HBLF vezetőségi tag
11:20
Megújult SZÉP kártya lehetőségek – lakásfelújítás, „Aktív Magyarok” alszámla, digitális megoldás – kibocsátó bank előadója
(egyeztetés alatt)
11:40
Milyen plusz értéket jelenthet az autómegosztó szolgáltatás, a car sharing, mint cafeteria elem.
(egyeztetés alatt)
12:00
Hatékony Gondoskodás a jövőtervezés és egészségmegőrzés érdekében Danczák Balázs
MBH Gondoskodás Nyugdíjpénztár és MBH Gondoskodás Egészségpénztár értékesítési menedzser
12:30
A magánegészségügy mint vállalati juttatás
Jászapáthy Gabriella health & benefit specialist GrECco Hungary
13:00
EBÉDSZÜNET (Szendvicsebéd)
13:30
Munkaerőpiaci trendek Ausztriában: a jövő kihívásai és lehetőségei. Az előadás bemutatja az osztrák munkaerőpiac aktuális trendjeit, a tehetségek megszerzésének és megtartásának legfontosabb kihívásait, valamint az ebben rejlő lehetőségeket. A fókuszban a demográfiai változások, a digitalizáció, az AI szerepe, és a fenntarthatóság áll.
Tóth Katalin HR Business Consultant & Alapító, AI Solution, Bécs
14:00
HR-hatékonyság értékelés, az ESG és diverzitás szerepe a versenyképességben
Dr. Gonda György, CMC vezetési tanácsadó Certified Management Consultant
14:20
A munkabér és a cafeteria viszonyáról – mi megengedett, mi tiltott; A legnépszerűbb régi és új juttatási elemek a gyakorlatban; A cafeteria adminisztráció szoftveres megoldásai
Király Ágnes okleveles adószakértő Top Cafeteria ügyvezető igazgató
14:50
Kerekasztal az új kihívásokról és a sikeres cafeteria jó példákról
nemzetközi és magyar cégek HR vezetőivel
Támogató:
A program változtatására a jogot fenntartjuk!
A konferencia moderátora Érsek M. Zoltán AzÜzlet főszerkesztője
RÉSZVÉTELI DÍJ:
48.000Ft + Áfa
Jelentkezés a konferenciára
Kérjük, a konferenciára történő jelentkezéshez töltse ki a jelentkezési űrlapot. A jelentkezés elküldését követően kérjük, utalja el részünkre a részvételi díjat. A számlát a részvételi díj számlánkra történő beérkezését követően küldjük. Amennyiben az előreutaláshoz is számlát szeretne, kérjük, jelezze részünkre!
Kapcsolat
A konferencia szervezője: AzÜzlet.hu Bt
adósz: 26350532-2-43, cg: 01-06-793478
Telefonszám:+36209353908
E-mail: azuzlet@azuzlet.hu
Bankszámlaszám: 10404027 50526881 57761003